Son Tweet:
Son Tweet Yükleniyor..
Yıl 2020 oldu hala Internet Explorer 6 kullanıyosun! Bir sürü güvenlik açığı var. Sonra görsel grafiklerden seni mahrum bırakıyo. Ne gerek var ! Hemen Yeni Bi Tarayıcı Bul !.
X
Kısa Kısa

Kısa Kısa #10

Hayatın özeti

  • Önce şurdan bi play tuşuna(>) basta, kulakların şenlensin.

  • Madde 1: Komutan her zaman haklıdır.
  • Madde 2: Komutanın haksız olduğu durumlarda 1. madde geçerlidir.
  • Abi kaplumbağaların evden kaçamamasına üzülüyorum dedim ya, hayvanları koruma derneği acınızı paylaşıyoruz diye mail göndermiş. Vay arkadaş dedim, nerelerden okurlarım var demek ki.
  • Şaka olm şaka. Hayvanları sevenler derneği değil, bizim burda taklacı güvercinleri sevenler derneği var, ora yollamış, düşünmüşler sağolsunlar.
  • Nasılsın, iyimisin demiycem, iyiyim deyip geçiştireceğin besbelli. Kimden saklıyorsun gerçekleri?
  • Bu teknolojiyle çağın sorunlarıda değişti. Bizim zamanımızda bilyeler misketler vardı. Sporcu kartları vardı efendime söyleyeyim yıldız futbolcunun resmini falan arardık. Şimdiki bebelerin sorunu facebook'ta albüm ismi bulmak ya da twitter'da kullanıcı adı-nick bulmak. Düşündümde gerçekten bi sorun var ortada. Geçen resim ekleyecektim feysbuk'a, diyo illa bi isim verecen albüme. Sonra arkadaşlarım ne vermiş baktım hep aynı. Ordan şurdan burdan,burdan ordan şurdan, ortaya karışık, beenn gibi ştandart isimler. Yaratıcı olun abi.
  • Bak twitter mecrasında ki isim bulma olayıda bi acayip. benim de kullanıcı adım katı hal diski. Ne alâka olm deme ilgi çektik, bu ne böyle dedirttik. Oldu.
  • hayat neden bize şekil yapıyor? Hiç bi zaman hiç bişeyi zamanında göstermiyo. Tam ruhani olarak kendini hazırlarsın, bişey olmaz. Aradan bi zaman geçer hiç beklenmedik bi anda çat diye vurur yüzüne. Kalırsın ortada kömüş gibi. Acaba olması gereken mi bu acaba. İlginç.
  • Şimdi diziler programlar sezon finali yaptılar ya, ortalık magazincilere, beslenme uzmanlarına falan kaldı. Yaz ya malüm, bikini falan giyinilecek. Kış boyu homidigırtlak ye, yazında diyete başla. Diyorum ki bende mi bi diyet hazırlasam sezar diyeti diye. Sadece sezar salata yiyererek zayıflama falan. Belki tutar. Bakarsın SSSS'a konuk olurum.
  • Jelibon var kolalı meyveli, yer misin?
  • Şehirler arası otobüslerde yanıma oturan amcalarla neredeyse akraba çıkacak olmaktan nefret ediyorum. Sohbette bi yere kadar be amca. 4 saat boyuncada sülaleni bana anlatmak zorunda değilsin ki.
  • Equilibrium diye bi film izledim. Abi insanlara bi ilaç veriyolar. Depresyon hapı gibi bişey heralde. Hissetme duygunu tamamen alıyolar. Robot gibi oluyosun falan. Hep düşündüğüm şey. Programcı mantığıyla ya 0 olsun ya 1. Farkettimde o zaman iyi şeyleride hissetmezdik. [buna örnek aklıma gelmemeside farklı bir konu]. Adam haklı beyler.
  • E Yalelli O zaman.

Yorum yaz:

E-mail adresinde Gravatar aktif.<b>,<i> HTML etiketlerini kullanabilirsin. Linklerde otomatik aktif edilecektir.

name*

email*

website

Gönder Gitsin